יום ראשון, 3 ביולי 2011

עגלות בחו"ל- מה מוכרים


עגלות בחו"ל- שוק ענק:
בכל קניון כיום ניתן לראות עשרות עגלות, מה שנקרא "עגלות בחו"ל".
עונת השיא של עגלות בחו"ל היא כריסמס. ואכן שוק העגלות בחו"ל הוא ענק. רק בארה,ב לבדה מוערך שוק העגלות בחו"ל בכ 12.7 מיליארד דולר!!! ברור שאי אפשר להתעלם משוק שכזה!!!

רוב העגלות בחו"ל הן עגלות של זכיינים המוכרות מוצרים קבועים וידועים (כגון מוצרי ים המלח). יחד עם זאת קיים עדיין פוטנציאל אדיר של מכירת מוצרים אחרים בעגלות.

אין ספק שהעגלות בחו"ל מציעות פלטפורמה מעניינת, עם פוטנציאל מכירתי שיווקי ליזמים ולמשקיעים, באשר למצורים שעדיין אינם נמכרים על גבי עגלות בחו"ל. הקו המנחה הוא אילו מוצרים בני קיימא, כלומר קשיחים, שקשה למכור אותם בחנויות סטנדרטיות כיוון שבחנות סטנדרטית הם "טובעים" במבחר הגדול שבחנות.

מאפייני מוצרים שיכולים להימכר על גבי עגלות בחו"ל
מחירי המוצרים הנמכרים בעגלות בחו"ל צריכים לנוע בין 10 ל 150 דולר. פחות מ 10 דולר לא יניבו רווחיות. 150 דולר הוא הסכום המקסימאלי הסביר לקניה אימפולסיבית.

מחיר לצרכן צריך להיות כפול או פי שלוש מהמחיר נטו לבעלי העגלות. יש לקחת בחשבון שבעלי העגלות בחו"ל נדרשים לשולי רווח גבוהים כדי שיהיה כדאי להם לתחזק את קו העגלות וגם להרוויח.

מוצרים שמיועדים למכירה בעגלות בחו"ל חייבים להיות מתאימים לקנייה אימפולסיבית, גחמנית. המוצרים חייבים להיות מוצרים שמבקרי הקניון יחשקו בהם כאשר הם חולפים על פני העגלות, ואינם יכולים לעמוד בפני פיתוי הקניה כאן ועכשיו.
המוצרים חייבים להיות כאלו שניתן להציג אותם בצורה נאה, מפתה ומשכנעת על גבי העגלות.  ברור שבעלי עגלות בחו"ל חייבים לגרום לרוכשים פוטנציאלים לחשוק במוצר ולבצע קניה ספונטנית. תצוגה מתאימה על העגלות תסייע רבות לעניין.

הערכה היא ש 10 עד 25 אחוז מתוך באי הקניון הם רוכשים פוטנציאליים עבור מוצרי העגלות בחו"ל. המוכרים המפעילים את העגלות בחו"ל הם אלו שתפקידם למשוך קהל שעובר בקרבת העגלות ולגרום להם לשים לב לעגלות.

המוצר אותו מתכוונים למכור על גבי עגלות בחו"ל חייב, אם כן, להיות אטרקטיבי ולמצוא חן בעיני כמה שיותר אנשים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה