השיקול המרכזי בבחירת מוצרים למכירה על גבי עגלות בחו"ל הוא האם המוצרים שיוצגו על העגלות ימכרו טוב. יש להבין את הדינאמיקה של הקונים המבקרים בקניונים. הגורמים המרכזיים הם כמובן, גיל, מין, מצב כלכלי, רמת הכנסה וכדומה. ניתן לבחון זאת בצורה פשוטה: אפשר לשוטט בקניון ולראות איזה חנויות הן החנויות העמוסות ביותר. ובתוך כך, לצפות ולנתח את קהל הקונים באותן חנויות. לאפיין את הקונים הללו. לאחר מכן המלאכה לאתר מוצר רלוונטי לאותו קהל יעד היא קלה.
עגלות בחו"ל איננה אידיאולוגיה. עגלות בחו"ל אמורות להיות מכרה זהב. לכן ובהכרח השלב הבא הוא החשבון:
עגלות בחו"ל מאפשרות לגרוף רווחים מדהימים. אם יש לך את זה- שיחקת אותה... אם לא, עגלות בחו"ל הן לא בשבילך
עגלות בחו"ל איננה אידיאולוגיה. עגלות בחו"ל אמורות להיות מכרה זהב. לכן ובהכרח השלב הבא הוא החשבון:
- חייב להיות מוצר או מוצרים שמאפשרים מרק אפ של לפחות 300%. יש להיות בטוחים שמוצר המוצע למכירה בעגלות בחו"ל יכול "לשאת" מרק אפ של 300%
- המוצר שיימכר במחיר האמור בנפח של לא פחות מאשר פי 5 ממחיר השכירות, עיצוב, תצוגה וניהול קו עגלות בחו"ל.
- בהמשך לסעיף 2, יש להביא בחשבון את הוצאות ניהול העגלות בחו"ל שכוללות את נושא התצוגה על העגלות. יש להשקיע בצורה רצינית בעיצוב העגלות ובחבר'ה שמוכרים את המוצרים שעל גבי העגלות בחו"ל
- יש להביא בחשבון את עניין האשראי- כמה זמן ייקח להחזיר את ההשקעה על העגלות. השקעה בקו עגלות בחו"ל מצריכה מרווח נשימה כדי לממן את התקופה שמפתיחת קו העגלות ועד לרגע שמכירת מוצרים שעל העגלות יתחילו להניב רווחים.
עגלות בחו"ל מאפשרות לגרוף רווחים מדהימים. אם יש לך את זה- שיחקת אותה... אם לא, עגלות בחו"ל הן לא בשבילך
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה