כדי להבין טוב יותר את מהות עניין העגלות בחו"ל, שומה עלינו להבין את דפוסי הקניה של המבקרים בקניונים בחו"ל. זה גם יהיה אחד השיקולים בבחירת המיקום אליו נשאף כאשר אנחנו חושבים על עגלות בחו"ל.
העובדה היא שהרגלי הקניה בקניונים נשארו יציבים במהלך השנים האחרונות. כמובן שישנן עליות ומורדות במאפייני קניות בקניונים בחו"ל, אבל בסך הכל ניתן לראות דפוס קבוע שבהחלט מעודד את עניין הקניות של מבקרים בקניונים בתחום העגלות.
יותר לקוחות מגיעים לקניונים לשם הביקור בקניון ולאו דווקא לצורך קנייה ממוקדת מתוכננת מראש, מה שנקרא window shopping. המשמעות הברורה היא שאנשים מבקרים בקניונים כדי לבלות, ובתוך כך חלק מהבילוי הוא גם קניה גחמנית, ספונטאנית (וזה בדיוק מה שאנחנו מכוונים אליו בתחום של על עגלות בחו"ל...). מכאן שאם מנהלי העגלות מציגים את המוצרים שלהן בצורה הנכונה, כלומר שהעגלות מייצרות חווית קניה נכונה ומפתה פוטנציאל המכירות על גבי עגלות בקניונים עולה ועולה.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה